Veelgestelde vragen.

BESTELLING

-Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop JT Active worden geleverd door PostNL. Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat je de bestelling kunt volgen. Via de code kan je tevens vinden hoe laat de bestelling wordt aangeboden bij het aangegeven verzendadres.

Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijg je een niet-thuis-code in de brievenbus. Hiermee kan je op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

-Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor 16:00 besteld, dan zal je bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kan je altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

-Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra de bestelling is binnengekomen bij JT Active, ontvangt je een email met alle bestelgegevens.

-Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer de bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

-Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van JT Active.

BEZORGING

-Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Voor bestellingen tot €40 wordt €4,95 verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen boven de €40 worden gratis verzonden.

-Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kan je de bestelling volgen via de website van PostNL.

-Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

-Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kan je contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien je de bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kan je contact opnemen met de klantenservice van JT Active.

RETOURNERING

-Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

Je kunt de bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

-Wie betaald de kosten voor een retourzending?

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. JT Active draagt de verzendkosten wanneer je het verkeerde product hebt ontvangen, het product kapot is geleverd of wanneer de houdbaarheidsdatum van het product is verstreken op moment dat je het product ontvangt.

-Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven uw geld terug wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • Stuur een e-mail met het modelformulier voor herroeping naar customerservice@jtactive.nl onder vermelding van het bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
  • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
  • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal. 
  • Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn voedingssupplementen waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Deze producten zijn namelijk om redenen van gezondheidsbescherming niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling is verbroken.

Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij je een verzendlabel waarmee je de bestelling gratis kunt terugsturen. Indien je vragen hebt, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice.

-Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar je overgemaakt.