Veelgestelde vragen.

BESTELLING

-Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop JT Active worden geleverd door PostNL. Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat je de bestelling kunt volgen. Via de code kan je tevens vinden hoe laat de bestelling wordt aangeboden bij het aangegeven verzendadres.

Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval wordt het pakket direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie wordt gebracht. PostNL neemt het pakket 7 dagen in bewaring indien  u uw bestelling niet binnen 7 dagen ophaalt dan wordt het pakket naar de afzender geretourneerd.

-Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor 22:00 besteld maandag tot en met vrijdag, dan zal je bestelling de volgende dag bezorgd worden, bestellingen op zaterdag en zondag worden maandag verwerkt. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kan je altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

-Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra de bestelling is binnengekomen bij JT Active, ontvangt je een email met alle bestelgegevens.

-Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer de bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

-Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van JT Active.

BEZORGING

-Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Voor bestellingen tot €40 wordt €4,95 verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen boven de €40 worden gratis verzonden.

-Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kan je de bestelling volgen via de website van PostNL.

-Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

-Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kan je contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien je de bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kan je contact opnemen met de klantenservice van JT Active.